1. „GERLACH” Spółka Akcyjna z siedzibą w Drzewicy (26-340) przy ul. Braci Kobylańskich 41 (dalej Gerlach SA), udziela niniejszym gwarancji na oferowane garnki i patelnie na zasadach określonych w niniejszym dokumencie.
2. Gerlach SA gwarantuje Państwu, że oferowane garnki i patelnie są należytej jakości i produkowane są zgodnie z Normą Europejską PN-EN 12983- 1 (Domowe naczynia kuchenne użytkowane na piecu, kuchence lub płycie grzejnej).
3. Gwarancja udzielana jest na produkowane przez Gerlach garnki i patelnie w zakresie zgodności z Normą Europejską.
4. W ramach gwarancji, Gerlach SA zapewnia nieodpłatne usunięcie wad wynikłych z niedotrzymania warunków Europejskiej Normy przy produkcji wyrobu.
5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, w ciągu 21 dni od dnia dostarczenia przez dystrybutora wadliwego wyrobu do punktu sprzedaży lub na adres wskazany w pkt 1 powyżej, Gerlach SA usuwa wady i dostarcza dystrybutorowi wyroby bez wad. Jeżeli wad nie uda się usunąć, klient może żądać wymiany wyrobu na nowy.
6. Gwarancja niniejsza udzielona jest wyłącznie na użytkowanie wyrobu zgodnie z jego przeznaczeniem pod warunkiem zastosowania się do zaleceń producenta, zwłaszcza w zakresie mycia i konserwacji garnków.
7. Gwarancja niniejsza nie obejmuje uszkodzeń szklanicznych oraz wad powstałych:
8. Gwarancja zostaje udzielona nabywcy na zakupione garnki i patelnie, a warunkiem jest przedstawienie w punkcie sprzedaży lub w siedzibie Gerlach SA wraz z reklamowanym wyrobem dowodu zakupu wyrobu objętego gwarancją oraz karty gwarancyjnej z warunkami gwarancji.
9. Gwarancja obowiązuje na terytorium Unii Europejskiej.
10. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Warunki użytkowania garnków oraz patelni
Od 1760 roku z pasją tworzymy produkty znane z bardzo dobrej jakości. Aby jak najdłużej w pełni cieszyć się użytkowaniem naszych wyrobów, prosimy o zastosowanie się do naszych wskazówek.
PIELĘGNACJA:
PODCZAS GOTOWANIA:
Gwarancja
- uszkodzeń mechanicznych
- uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania, czyli niezgodnego z instrukcją użytkowania
- odbarwień, plam oraz zarysowań powstałych na całym naczyniu
- zniszczeń części szklanych
- przebarwień lub uszkodzeń wynikających z przegrzania produktu
W przypadku reklamacji należy dostarczyć produkt wraz dowodem zakupu do punktu sprzedaży lub siedziby firmy.