Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
- Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
- Płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu Przelewy 24.
- P24NOW: metoda płatności, w której kupujący nabywa towar lub usługę online i bez dodatkowych kosztów przesuwa termin zapłaty do 54 dni.
- Przelew elektroniczny: Klient wybiera bank, w którym ma konto, a następnie jest przenoszony do serwisu bankowości internetowej, żeby dokonać płatności.
- Przelew tradycyjny: klient otrzymuje zlecenie przelewu w formie blankietu, który może zrealizować bezpośrednio ze swojej bankowości elektronicznej lub wydrukować i opłacić w oddziale banku lub poczty.
- Karty płatnicze: płatność w Internecie odbywa się tą samą kartą (debetową, kredytową), co w zwykłym sklepie.
- Portfele elektroniczne: poprzez Przelewy24 dostępna jest również płatność Blik.
- Raty Alior oraz mBank - jeśli chcesz dokonać zakupu na raty, po dodaniu wszystkich wybranych towarów do koszyka, jako formę płatności, wybierz Przelewy24, następnie złóż zamówienie. Po uzupełnieniu zamówienia zostaniesz przekierowany do braki Przelewy24, kolejno wybierz raty i bank. Następnie nastąpi przekierowanie na stronę Banku - Kalkulator kredytowy.
Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu Przelewu24. Obsługę płatności elektronicznych prowadzi:
Serwis Przelewy24 należy do PayPro S.A z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000347935. Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, wysokość kapitału zakładowego: 5 476 300,00 zł, wpłacony w całości. NIP: 779-236-98-87.
Termin płatności:
- W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem lub płatności elektronicznych, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
- W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
Po zaakceptowaniu zamówienia na gerlach.pl Twoje zamówienie czeka na realizację płatności określoną ilość czasu (nie dotyczy „płatności za pobraniem”). Po 7, 14 oraz 19 dniach od zamówienia, jeśli to konieczne ze względu na brak odnotowanej zapłaty, a jesteś zarejestrowanym użytkownikiem gerlach.pl, wyślemy do Ciebie informację przypominającą o konieczności zapłaty za zamówienie. Zamówienia do których nie mamy potwierdzenia wpłynięcia środków na konto Gerlach S.A. są automatycznie anulowane po okresie 30 dni od złożenia zamówienia. W przypadku potrzeby wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.