Jak złożyć reklamację?
1.
Aby Twoje zgłoszenie zostało jak najszybciej rozpatrzone, wypełnij i prześlij do nas formularz reklamacyjny, który znajdziesz po prawej stronie na komputerze lub poniżej na urządzeniach mobilnych.
Pamiętaj, aby uzupełnić wszystkie pola prawidłowo - w przypadku braku informacji, Twoje zgłoszenie będzie procesowane dłużej.
2.
Twoje zgłoszenie zostanie przez nas rozpatrzone najszybciej jak to możliwe. O decyzji zostaniesz poinformowany mailowo - wiadomość zostanie wysłana na adres mailowy podany w formularzu reklamacyjnym.
3.
W zależności od oczekiwań:
- Wymiana towaru - po pozytywnym rozpatrzeniu prośby o wymianę, wyślemy nowy produkt na adres podany w formularzu, a kurier który dostarczał przesyłkę odbierze od Ciebie wadliwy towar.
- Zwrot środków - w decyzji reklamacyjnej otrzymasz od nas kod do Paczkomatu Inpost, gdzie będziesz mógł nadać paczkę z wadliwym produktem. Jak tylko przesyłka zostanie dostarczona do naszej siedziby, zlecimy zwrot środków na konto.