Firma Gerlach może pochwalić się wieloma nagrodami i wyróżnieniami na swoim koncie. Poniższe nagrody są podsumowaniem naszych poprzednich sukcesów oraz potwierdzeniem pozycji na rynku krajowym jako wiarygodnej i godnej zaufania firmy.
Nagroda Złota Villa 2006
W 2006 roku odznaczeni zostaliśmy nagrodą Złota Villa ufundowaną przez magazyn wnętrzarski VILLA. W konkursie organizowanym przez to czasopismo, wybierano najlepsze produkty wnętrzarskie oraz nagradzano ciekawe inwestycje budowlane i najlepszych polskich deweloperów.
W kategorii wnętrza, nasza firma Gerlach została wyróżniona tą prestiżową nagrodą za komplet sztućców HORIZON, który łączy przepiękny, nowoczesny design z wysokiej jakości materiałami użytymi do wytworzenia produktu.
Główną ideą konkursu jest promowanie marek, firm oraz wyrobów wnętrzarskich. Najważniejszymi aspektami branymi pod uwagę podczas wyboru laureatów jest wyróżniający się design oraz wysoka jakość produktów i oferowanych usług. Marki biorące udział w konkursie oceniane są przez grono architektów, projektantów wnętrz oraz redakcję magazynu VILLA.
Nagroda Superbrands 2009
W 2009 roku Rada Marek Superbrands Polska zdecydowała przyznać firmie Gerlach nagrodę Superbrands 2009. To wyróżnienie pokazało, że Gerlach uznawany jest przez konsumentów za cenioną, wiarygodną i rozpoznawalną markę w Polsce.
Instytucja Superbrands została założona w 1995 roku. Na przestrzeni dwudziestu lat powstało wiele jej oddziałów w 55 krajach, w Polsce organizacja ta istnieje od dwunastu lat.
Organizacja Superbrands przyznaje wyróżnienia, opierając się na opiniach wybranych konsumentów (10 tys. respondentów), które zebrane są w niezależnym badaniu rynkowym. Badania w Polsce opracowywane są w instytucie badawczym ARC Rynek i Opinie oraz są realizowane każdego roku, będąc największym badaniem siły rynku w naszym kraju.
Marki, ocenione najlepiej w każdej z kategorii (znajomość, korzystanie, polecanie oraz odradzanie), nagrodzone zostały tytułem Superbrands, natomiast marki stworzone w naszym kraju zyskały wyróżnienie Superbrands Polska Marka. Te prestiżowe wyróżnienie pokazuje jak silną marką jest marka Gerlach na polskim rynku. Cieszymy się, że nasze zaangażowanie w tworzeniu produktów wysokiej jakości zostało docenione przez konsumentów.
Nagrody Prezesa Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A.
Kolejnym wyróżnieniem jest Nagroda Prezesa Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A.. Zajęliśmy pierwsze, zaszczytne miejsce w Konkursie na najlepszy produkt polski. Nagrodzone zostały nasze sztućce Orange Moon — zachwyciły one swoim niebanalnym i wyszukanym wyglądem, który wyróżniał się pośród innych produktów, zgłoszonych do konkursu.
Certyfikat Perłowy Polish Product 2010
W 2010 roku zostaliśmy nagrodzeni przez Kapitułę Centralnego Biura Certyfikacji Krajowej w kategorii Firma Roku za całokształt naszych działań gospodarczych. Certyfikat Perłowy Polish Product 2010 został wydany również w oparciu o rekomendacje różnych partnerów biznesowych.
Cieszymy się, że z dołączenia do elitarnego grona najlepszych polskich przedsiębiorstw. Wierzymy, że Certyfikat Polish Product przyczyni się do jeszcze większych sukcesów w handlu zagranicznym oraz umocni postrzeganie marki Gerlach jako rzetelny i kompetentny partner biznesowy.